تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی|کسب و کار الکترونیک - ارائه تخصصی : بازاریابی موتورهای جستجو




کسب و کار الکترونیکی


به نام خدا با موضوع آموزش کسب و کار الکترونیکی و زیر موضوع بازاریابی موتورهای جستجو در خدمت عزیزان هستم .

کسب و کار الکترونیکی

اولین سوالی که پیش می آید این است که چرا نام یک شرکت و یک سایت در اول فهرست جستجو یک موتور جستجوگر قرار می گیرد و اهمیت این موضوع چه مقدار می باشد . آیا اهمیت دارد که وقتی که دنبال یک کتاب جدید می گردیم واقعا سایت آمازون به ما نمایش داده شود .آیا این موضوع برای توسعه تجارت ما دارای اهمیت است .

کسب و کار الکترونیکی

موتورجستجو در واقع یک موتور بازیابی اطلاعات است که به پیدا کردن اطلاعات ذخیره شده در محیط وب می پردازد .یک موتور جستجو مناسب سعی می کند تا اطلاعات را در کمترین زمان ممکن پیدا کند .مشهور ترین مدل موتورهای جستجو WEB SEARCH ENGINEE  هستند . موتورهای جستجو اگر چه از دید کاربران یکسان دیده می شوند اما از لحاز شیوه کارکرد به خصوص در بخش جمع اوری اطلاعات متفاوت هستند . د ر واقع ما دو نوع موتور جستجو داریم :1-نوع جمع آوری هوشمند یا همان اسپایدر ها
2-نوع دستی و انسانی یا همان وب  دایرکتوری ها


ادامه در ادامه مطلب >>>>>>>>>>>>>>>>>



اسپایدر و کسب و کار الکترونیک

اسپایدر نرم افزار هوشمندی است که تنها یک کار انجام می دهد و آن هم خزیدن 24 ساعته در وب و یافتن فهرست گذاری صفحات وب (ایندکسindex) است . این نرم افزار به صورت متوالی صفحات وب را می خواند تا تغییرات را پیدا کند . هر موتور جستجو از الگوریتم های متفاوتی استفاده می کند . از آن جا که موتورهای جستجو می خواهند سعی کنند مشتریان بیشتری را جلب کنند تلاش می کنند تا نتایج جستجوی بهتری را پیدا کنند .
چون موتورهای جستجو از الگوریتم های متفاوتی استفاده می کنند نتایج جستجو آن ها با یکدیگر نیز متفاوت است . بنابراین طراحان معمولا یک موتور جستجو خاص را هدف قرار می دهند و طراحی را طوری انجام می دهند که مناسب آن موتور جستجو باشد.

کسب و کار الکترونیک با مهندس معاونی

هر موتور جستجو یک روش رتبه بندی خاص خود را دارد و دو موتور جستجو را نمی توانید پیدا کنید که از یک الگوریتم یکسان استفاده کنند .
تمامی بانک های اطلاعاتی موتورهای جستجو از ویژگی های بانکهای اطلاعاتی database پیروی می کنند . یعنی بر اساس توصیفات فهرست شده به جستجو می پردازند .
هم چنین موتورهای جستجو به هر صفحه یافت شده رتبه و امتیازی اختصاص می دهند . و هم چنین نحوه رتبه بندی از اسرار هر موتور جستجو به حساب می آید .

بازاریابی موتورهای جستجو (مهندس معاونی)


این عمل در واقع با هدف ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام می شود و شامل دو روش است :
روش رایگان یا SEO
روش غیر رایگان یا PPC

روش بازاریابی مهندس معاونی

اهمیت SEM

ایمیل مارکتینگ

چرایی اهمیت SEM :
85% ترافیک اینترنت از طریق موتورهای جستجو حاصل می شود و 90% کاربران بیش از 30 نتیجه اول را نگاه نمی کنند و این اهیت موضوع را دو چندان می کند .هم چنین تبلیغات موتورهای جستجو تبلیغات مقرون به صرفهو قابل اندازه گیری محسوب می شود .


اهمیت سئوSEO

به فرآیند بهینه سازی اشاره دارد . در این بهینه سازی بر اساس فاکتورهای رتبه گذاری می توان رتبه بالایی را بر اساس یک کلمه خاص در گوگل بدست آورد و بدین شکل به افزایش ترافیک وب سایت دست یافت .


روش های ارتقا سایت :

روش های ارتقا سایت

سئو موثر

بازاریابی موثر

آخرین نکات

اینفو گراف سئو

چیستی ppc


PPC چیست ؟

کسب و کار الکترونیک با مهندس معاونی

موتور های جستجویی هستند که به pay per click search engine مشهور هستند .در این موتورهای جستجو در واقع کلیه نتایج لینک ، اسپانسر ها هستند . یعنی برای آنها به ازای هر کلیک هزینه پرداخت می شود .در این موتورهای جستجو اغلب مردم برای دریافت اطلاعات پیرامون محصولی که می فروشید وارد می شوند و شما می توانید کاملا منطقه ای و هوشمندانه مشتریان خود را بدست آورید .


موتورهای جستجو



لیست شدن در موتورهای جستجو:
سئو بهینه

سعی کنید بهترین اصطلاحات و کلمات کلیدی را استفاده کنید و از کلماتی استفاده کنید که دارای شهرت هستند . به سایت های رقبا سربزنید و فعالیت آنها را زیر نظر بگیرید .

دانلود اکتیو وب


ثبت در گوگل

در خاتمه :
در خاتمه


سعی کنید سایت تان قابل اطمینان باشد .

سعی کنید تبلیغ و لینک و پاپ آپ به اندازه کافی داشته باشید(نداشته باشید)

تیتر فریب دهنده نداشته باشید

سرعت بالا در لود شدن داشته باشید

سازگار با موبایل

آپدیت مرتب و منظم

نداشتن ایراد و غلط املایی

سئو کاری مداوم و همیشگی

با تشکر از توجه شما



نظرات()   
   
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
آخرین پست ها

سوالات آموزش کسب و کار الکترونیکی – ۵..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سوالات آموزش کسب و کار الکترونیکی4..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

سوالات آموزش کسب و کار الکترونیکی3..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سوالات آموزش کسب و کار الکترونیک2..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سئوالات دوره آموزش مدیر کسب و کار الکترونیکی1..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سوالات مرکز ارم دوره مدیر کسب و کار الکترونیک..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

تعریف تجارت الكترونیك..........دوشنبه 16 شهریور 1394

تعریف كار آفرینی..........دوشنبه 16 شهریور 1394

شش استراتژی همسوسازی کسب و کار و فناوری اطلاعات..........دوشنبه 16 شهریور 1394

BluePromote Services..........جمعه 6 شهریور 1394

Critical Things Great Leaders Do Differently..........پنجشنبه 5 شهریور 1394

مساله بیكاری..........پنجشنبه 5 شهریور 1394

نقش تجارت الكترونیك بر كارآفرینی..........چهارشنبه 4 شهریور 1394

چگونه می توانیم اعتماد را درون تیم تزریق کنیم؟..........چهارشنبه 4 شهریور 1394

چند اشتباه رایج در مکالمات فروش..........چهارشنبه 4 شهریور 1394

همه پستها