تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی|کسب و کار الکترونیک - Critical Things Great Leaders Do Differently
پنجشنبه 5 شهریور 1394  11:30 ب.ظ
نوع مطلب: (مدیریت ،) توسط: مسعود معاونی

Great leadership can be a difficult thing to pin down and understand. You know a great leader when you’re working for one, but even they can have a hard time articulating what it is that makes their leadership so effective.

It was recently rumored that Starbucks’ CEO Howard Schultz would run for president, but Schultz shut the idea down almost immediately. He wrote in an article:

“Despite the encouragement of others, I have no intention of entering the presidential fray. I’m not done serving at Starbucks.”

Schultz commitment to his company over the temptation of the limelight is interesting. What’s admirable is his desire to be a leader who serves.

Service isn’t just something Schulz gives lip service to in the press; his mission is to create a company where people are treated with respect and dignity, and he backs this rhetoric up with his money and time. Starbucks will spend $250 million over the next 10 years to put benefit-eligible employees through college, and Schultz wakes up every day at 4:00 a.m. to send motivational e-mails to his employees (the email he wrote yesterday asking employees to show empathy for customers who have been affected by the plummeting stock market is an interesting, recent example of this).

It’s through a leader’s actions—what he or she does and says on a daily basis—that the essence of great leadership becomes apparent.

    “Dream more than others think practical. Expect more than others think possible. Care more than others think wise.”   -Howard Schultz

ترجمه در ادامه مطلب

رهبری بزرگ می تواند یک چیز دشوار  پیدا ​​کند و آن را  درک کنند. شما می دانید یک رهبر بزرگ هنگامی که شما در حال کار برای یکی، اما حتی آنها می توانند یک زمان سخت بیان آنچه در آن است که باعث می شود رهبری خود را بسیار موثر است.

اخیرا شایعه شده بود که مدیر عامل شرکت استارباکس، هوارد شولتز، برای رئیس جمهور اجرا شود، اما شولتز بسته ایده پایین تقریبا بلافاصله. او در مقاله ای نوشت:

"با وجود تشویق دیگران، من به هیچ وجه قصد ورود به نزاع ریاست جمهوری. من انجام می شود خدمت رسانی به در استارباکس. "

تعهد شولتز به شرکت او بیش از وسوسه محل موردتوجه وتماشای عموم جالب است. تمایل خود را به یک رهبر که در خدمت چه خبر قابل تحسین است.

خدمات تنها چیزی شولتز می دهد خدمات لب به در مطبوعات نیست. ماموریت خود را برای ایجاد یک شرکت که در آن مردم با احترام و عزت رفتار می شود و او پشت این لفاظی تا با پول و وقت خود را. استارباکس بیش از 10 سال آینده 250 میلیون $ صرف به قرار دادن کارکنان واجد شرایط به نفع طریق کالج و شولتز از خواب بیدار هر روز در 04:00 به ارسال انگیزشی ایمیل به کارکنان خود (ایمیل او روز گذشته نوشت: درخواست کارکنان را نشان می دهد همدلی برای مشتریانی که توسط بازار سهام کاهش متاثر شده اند جالب توجه است، به عنوان مثال اخیر از این) است.

آن را از طریق اقدامات چه یک رهبر است او می کند و می گوید بر اساس: که به صورت روزانه جوهر رهبری بزرگ آشکار می شود.

    
"رویا بیش از دیگران فکر می کنم عملی است. انتظار می رود بیش از دیگران فکر می کنم ممکن است. مراقبت بیشتری نسبت به دیگران فکر می کنم عاقلانه است. "-Howard شولتز


نظرات()   
   
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
آخرین پست ها

سوالات آموزش کسب و کار الکترونیکی – ۵..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سوالات آموزش کسب و کار الکترونیکی4..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

سوالات آموزش کسب و کار الکترونیکی3..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سوالات آموزش کسب و کار الکترونیک2..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سئوالات دوره آموزش مدیر کسب و کار الکترونیکی1..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سوالات مرکز ارم دوره مدیر کسب و کار الکترونیک..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

تعریف تجارت الكترونیك..........دوشنبه 16 شهریور 1394

تعریف كار آفرینی..........دوشنبه 16 شهریور 1394

شش استراتژی همسوسازی کسب و کار و فناوری اطلاعات..........دوشنبه 16 شهریور 1394

BluePromote Services..........جمعه 6 شهریور 1394

Critical Things Great Leaders Do Differently..........پنجشنبه 5 شهریور 1394

مساله بیكاری..........پنجشنبه 5 شهریور 1394

نقش تجارت الكترونیك بر كارآفرینی..........چهارشنبه 4 شهریور 1394

چگونه می توانیم اعتماد را درون تیم تزریق کنیم؟..........چهارشنبه 4 شهریور 1394

چند اشتباه رایج در مکالمات فروش..........چهارشنبه 4 شهریور 1394

همه پستها