تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی|کسب و کار الکترونیک - سوالات آموزش کسب و کار الکترونیکی3
چهارشنبه 18 شهریور 1394  03:45 ب.ظ




 
۱)کدامیک از موارد زیر در یک تجارت الکترونیکی ضروری نمی باشند؟
الف)  امضا دیجیتال           ب) بانکداری الکترونیکی    ج) امنیت            د) سرمایه گذاری بالا
۲) بالاترین میزان تجارت الکترونیکی به کدامیک از موارد زیر تعلق دارد؟
الف) اروپا              ب) آسیا               ج) آمریکا               د) استرالیا
۳) بالاترین میزان استفاده کننده از اینترنت به کدامیک از موارد زیر تعلق دارد؟
الف) اروپا              ب) آسیا               ج) آمریکا               د) استرالیا
۴) بالاترین و کمترین استفاده کننده از اینترنت به ترتیب کدام کشورها هستند؟
الف) فرانسه- ایران         ب) چین- ایران     ج) چین – مصر    د) آمریکا- ایران
۵) بالاترین میزان مصرف کننده اینترنت در خاور میانه متعلق به کدام کشور  می باشد؟
الف) کویت   ب) ایران    ج) لبنان      د) قطر
۶) سرعت اینترنت د ر جمهوری اسلامی ایران چقدر است و رتبه ی چندام را در دنیا دارد؟
الف) ۲٫۶۱ مگا بایت- رتبه ی ۱۷۰                  ب) ۴٫۶۱مگا بایت- رتبه ی ۱۵۳                       ج) ۲٫۶۱ مگا بایت – رتبه ی ۱۵۳                     د) ۴٫۶۱ مگا بایت- رتبه ی ۱۷۰
۷) مشهد رتبه ی چندم را در ایران از نظر سرعت اینترنت دارد؟
الف) ۱                        ب) ۲                   ج) ۳          د) ۴
۸) تعداد استفاده کننده از اینترنت در سال ۲۰۱۳ چند میلیون نفر بوده است؟
الف)  کمتر از ۳۰۰۰ میلیون             ب) بیشتر از ۳۰۰۰ میلیون                                                                
  ج) کمتر از ۲۵۰۰ میلیون                 د) بیشتر از ۲۵۰۰ میلیون
۹) طبق دستور رئیس جمهور آمریکا (بیل کلینتون ) در چه  سالی باید سیستم کامل تجارت الکترونیکی به پایان می رسید؟
الف) ۲۰۰۱        ب) ۱۹۹۷             ج) ۱۹۹۶          د) ۱۹۹۴
۱۰) تجارت الکترونیک ناخالص چه خصوصیتی دارد؟
الف) حداقل یک وجه دیجیتال دارد                ب) هیچ وجه دیجیتالی وجود ندارد
ج) همه ی وجه ها دیجیتال هستند                  د) حداکثر یک وجه دیجیتال دارد
۱۱) خرید از کدامیک از شرکت های زیر به صورت تجارت الکترونیک ناخالص است؟
الف) آمازون               ب) DELL     ج) buy.com        د) Rakuten.com
۱۲) ERP  مخفف چیست؟
الف) enternet relationship planning            ب) enterprise resource planning
ج) enternet resource planning           د) enterprise relationship planning
۱۳) SCM  مخفف چیست؟
الف) search customer managment  ب) supplier customer manufacture
ج)supply chain management           ج) search chain management
۱۴) مدل B2C چیست؟
الف) فروشنده به فروشنده    ب) فروشنده به مشتری           ج) مشتری به مشتری         د) مشتری به فروشنده
۱۵)   ۸۵% از سهم فروش مربوط به کدام مدل فروش است؟
الف) B2C         ب) B2B     ج) B2G           د) C2B
۱۶) بیشترین سهم فروش تجارت الکترونیکی مربوط به کدام مدل است؟
الف) B2C        ب) B2B     ج) B2G           د) C2B
۱۷) خرده فروشی الکترونیکی به کدام مدل تعلق دارد؟
الف) B2C         ب) B2B     ج) B2G           د) C2B
۱۸) افرادی که لوازم خانگی یا ماشین خود را از طریق اینترنت به فروش می رسانند به کدام مدل این فروش تعلق دارد؟
الف) B2C         ب) B2B     ج) C2C           د) C2B
۱۹) eBAY به کدام مدل تعلق دارد؟
الف) B2C         ب) B2B     ج) C2C           د) C2B
۲۰) کدامیک از موارد زیر در SOSTAC تعلق نمی گیرد؟
الف) تاکتیک          ب) مشتری       ج) استراتژی         د) تحلیل موقیت
۲۱) euroffice به کدام مدل زیر تعلق دارد؟
الف) B2C         ب) B2B    ج) B2G           د) C2B
۲۲) Priceline  به کدام  مدل زیر تعلق دارد؟
الف) B2C         ب) B2B     ج) B2G           د) C2B
۲۳)  سایت Priceline کدام نوع واسطه گری می باشد؟
الف) سیستم جمع آوری تقاضا             ب) واسطه حراجی             ج) واسطه پرداخت           د) مبادله کننده بازار
۲۴) PayPal براساس چه نوع واسطه ای هست؟
الف) واسطه پرداخت      ب) واسطه حراجی             ج) سیستم جمع آوری تقاضا             د) مبادله کننده بازار
۲۵) سایت Lands End برچه اساسی فروش دارد؟
الف) فروشنده کاتالوگی            ب) فروشنده مجازی                      ج) مجازی-سنتی           د) دیجیتال فروش
۲۶)  کدامیک از سایت های زیر براساس مدل تولید کننده یا مدل مستقیم فعالیت می کند؟
الف) DELL           ب)Amazon           ج) Lands End            د) Apple iTunes Music store
۲۷) سایت  Branes & Noble جزء کدام مدل قرار می گیرد؟
الف) فروشنده کاتالوگی            ب) فروشنده مجازی                      ج) مجازی-سنتی              د) دیجیتال فروش
۲۸) سایت Wikipedia در کدامیک از مدل های زیر جای می گیرد؟
الف) متن باز                     ب) محتوای باز               ج) رسانه عمومی                  د) شبکه سازی اجتماعی
۲۹)  کدام یک از موارد زیر  جزء حالت های انتخاب یک محصول یا خدمت در بازار آنلاین جای نمی گیرد؟
الف) خودتان تولید کننده یک محصول انحصاری هستید.
ب) در برنامه های فروش مشترک Affiliate programs
ج) خدمات خاصی را از طریق اینترنت ارائه می دهید.
د) مدل حق اشتراک
۳۰) Page view معادل کدامیک از کلمات زیر است؟
الف) AD views           ب) Button               ج) Click through            د) Click AD
۳۱) جمله ی زیر معادل کدامیک از تبلیغات اینترنتی است؟
”  یک بنر تبلیغاتی کوچک است که با کلیک آن کاربر به سایت آن شرکت متصل می شود”
الف) AD views           ب) Button               ج) Click through            د) Click AD
۳۲) جمله ی زیر معادل کدامیک از تبلیغات اینترنتی است؟
” تعداد دفعاتی که یک کاربر در زمان خاص به صفحه ای که در آن بمر تبلیغاتی قرار دارد مراجعه کرده باشد”
الف) AD views           ب) Button               ج) Click through            د) Click AD
۳۳) CPM چیست؟
الف) بیان کننده تعداد کاربران سایت است.
ب) هزینه ای است که آگهی دهنده در ازای هربار دیده شدن بنر تبلیغاتی خود توسط مصرف کنندگان پرداخت می کند.
ج) هرگونه درخواست برای دیدن اطلاعات از یک فایل یا صفحات وب است.
د) تعداد دفعاتی که یک کاربر در زمان خاص به صفحه ای که در آن بمر تبلیغاتی قرار دارد مراجعه کرده باشد
۳۴) این جمله معادل  چه کلمه ای است؟
” هر گونه درخواست برای دیدن اطلاعات از یک فایل یا صفحات وب است که معمولا برای نشان دادن شهرت و محبوبیت یک سایت است”
الف) CPM             ب)HIT                      ج) conversion rate             د) Visit
۳۵) این جمله معادل  چه کلمه ای است؟
” مراحل گوناگون یک درخواست را که توسط کاربر برای مشاهده یک سایت و یا صفحات وب صورت می گیرد”
الف) CPM             ب)HIT                      ج) conversion rate             د) Visit
۳۶) به طور متوسط Time out چند دقیقه است؟
الف)۶۰-۳۰          ب)۵-۱            ج)۱۵-۱۰                       د)۳۰-۱۵             
۳۷) کدام کلمه معادل جمله زیر است؟
” شمارش تعداد بازدید کنندگان یک سایت بدون در نظر گرفتن تعداد صفحاتی است که وی در هر بازدید خود مشاهده کرده است”
الف) unique visit          ب) visit                      ج)Time out                     د) HIT
۳۸) آگهی تبلیغاتی که در صفحاتی جداگانه  در حین خواندن ایمیل، قبل یا بعد از مشاهده یک صفحه روی صفحه نمایشگر کاربر ظاهر می شود چه نام دارد؟
الف) POP under         ب) POP UP             ج) بنر            د) Random banner
۳۹) کدامیک از موارد زیر از ویژگی های یک وب سایت مناسب نیست؟
الف) ساختار URL                 ب)  سطح Navigation در سایت          ج) بنر                     د) پشتیبانی
۴۰) کدام مورد جزء چالش های ایمیل مارکتینگ نمی باشد؟
الف) تعیین کیفیت نرخ بازگشت سرمایه                         ب) تلقی شدن ایمیل های قانونی بعنوان Spam
ج) منایع نیروی انسانی ناکافی                                    د) آسان بودن
۴۱)  کدام مورد جزء اهداف ایمیل مارکتینگ نمی باشد؟
الف) افزایش درآمد حاصل از فروش                  ب) افزایش فروش آنلاین
ج) کاهش ترافیک وبسایت                               د) مشتری وفادار
۴۲) کدام یک از موارد زیر جزء سیاست حفظ حریم خصوصی در ایمیل مارکتینگ نمی باشد؟
الف) نوع اطلاعات جمع آوری شده                                 ب) سیلست لغو اشتراک مشتری
ج) نحوه ی استفاده از اطلاعات مشتری                             د) اضافه کردن سوالات نظر سنجی در ایمیل تایید
۴۳) کدامیک از موارد زیر جزء  مهارتهای مورد نیاز برای کسب وکار آینده ساز نمی باشد؟
الف) مهارتهای مدیریتی                                                             ب) دانستن زبان خارجی                           
  ج) مهارت های مالی و اقتصادی                                                    د) سرمایه گذاری بالا
۴۴) مدیری که فقط به فکر سیستم باشد، مدیر کدام جهان است؟
الف) مدیر جهان اول             ب) مدیر جهان دوم          ج) مدیرجهان سوم            د) مدیر جهان چهارم
 
۴۵) مدیری که فقط از مهار از مهارتهای خود استفاده می کند؟
الف) مدیر جهان اول             ب) مدیر جهان دوم          ج) مدیرجهان سوم            د) مدیر جهان چهارم
۴۶)  مهمترین دلیلی که مشتریان از لیست ایمیل انصراف می دهند، کدام مورد است؟
الف) محتوی مناسب با نیاز مشتری نیست                   ب) تعداد ایمیل های دریافتی بسیار زیاد است.
ج) محتوی ایمیل، تکراری یا خسته کننده است               د) فقط برای یک نوبت دریافت درخواست شده است
۴۷) کدامیک از صفحات اجتماعی در تجارت B2B بیشترین کاربرد را دارد؟
الف)  Facebook             ب)   Linkedin         ج) Twitter               د) Blogging
۴۸) کدامیک از پلت فرم های اجتماعی زیر در بازاریابی کسب و کار های کوچک بیشترین کاربرد را دارد؟
الف)  Facebook             ب)   Linkedin         ج) Twitter               د) Blogging
۴۹) اگر نخواهید نظری را به صورت عمومی در زیر یک عکس قرار دهید از کدام برنامه استفاده می کنید؟
الف) InstaMessage            ب) InstaFollow       ج) Instacommentor   د)  Insta tag
 
۵۰) برای اضافه کردن متن به عکس از کدام برنامه می توان استفاده نمود؟
الف) Textgram                ب)  Insta size            ج) Insta message            د) insta follow
 



نظرات()   
   
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
آخرین پست ها

سوالات آموزش کسب و کار الکترونیکی – ۵..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سوالات آموزش کسب و کار الکترونیکی4..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

سوالات آموزش کسب و کار الکترونیکی3..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سوالات آموزش کسب و کار الکترونیک2..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سئوالات دوره آموزش مدیر کسب و کار الکترونیکی1..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سوالات مرکز ارم دوره مدیر کسب و کار الکترونیک..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

تعریف تجارت الكترونیك..........دوشنبه 16 شهریور 1394

تعریف كار آفرینی..........دوشنبه 16 شهریور 1394

شش استراتژی همسوسازی کسب و کار و فناوری اطلاعات..........دوشنبه 16 شهریور 1394

BluePromote Services..........جمعه 6 شهریور 1394

Critical Things Great Leaders Do Differently..........پنجشنبه 5 شهریور 1394

مساله بیكاری..........پنجشنبه 5 شهریور 1394

نقش تجارت الكترونیك بر كارآفرینی..........چهارشنبه 4 شهریور 1394

چگونه می توانیم اعتماد را درون تیم تزریق کنیم؟..........چهارشنبه 4 شهریور 1394

چند اشتباه رایج در مکالمات فروش..........چهارشنبه 4 شهریور 1394

همه پستها