تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی|کسب و کار الکترونیک - لینکداین چیست ؟ کار با آن چگونه است ؟


لینکدین اصولاً یک شبکه اجتماعی برای افراد حرفه ای در همه تخصصهای متنوع دنیاست ... یک معلم ، یک مهندس ، یک نجار ، یک برنامه نویس ، یک محقق و خلاصه هر گروه و صنف کاری می تواند افراد مشابه خود را در این شبکه پیدا کند ... جایی که اعضا با ارتباط به یکدیگر سعی در گسترش شبکه حرفه ای خود را دارند و با به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود این فضای حرفه ای را بسط می دهند. بنابراین برای اولین مزیت باید گفت شما با صنعت ، حرفه و همکارانتان دراین حرفه در ارتباط خواهید بود.



دومین دستیابی شما در این شبکه اجتماعی بدست آوردن آدمها و دانشی است که شما را برای رسیدن به اهدافتان در کسب و کارتان کمک خواهد کرد. لینکداین پر از گروههای حرفه ای مختلف است که در خصوص موضوعات مختلف روز دنیا به بحث و تبادل نظر می پردازند ، شما می توانید دراین گروهها عضو شوید و یا می توانید برای خود گروهی درست کنید و از افراد مختلف دعوت کنید در بحثهای این گروه مشارکت داشته باشند.



وسومین مزیت استفاده از این شبکه اجتماعی کنترل هویت یا شناسنامه کاری شما به صورت آنلاین است ، بدین صورت که شما با آپلود رزومه کاریتان یا نوشتن رزومه تان در لینکداین در واقع بخش اعظمی از پروفایل حرفه ایتان را تکمیل می کنید. پروفایلی که می تواند در معرض دید عموم باشد و دیگر اعضا متوجه شوند که شما در چه زمینه ای فعالیت دارید یا علاقه مند به انجام چه نوع کارهایی می باشید. به دلیل وسعت استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین بسیاری از سایتهای کاریابی به کاربران خود این اجازه را می دهند که رزومه خود را ازطریق لینکدین در وبسایتشان آپلود کنند. این نشانگر این است که لینکدین حالا دیگر تبدیل به غولی از اطلاعات حرفه ای کاربران در سطح دنیا شده است.



اگر بخواهم کل مطلب ارایه شده در بالا را خلاصه کنم باید بگویم در دنیای امروز داشتن یک اکانت لینکدین برای هویت کاری شما ضروری است ، ضمن اینکه شما می توانید دانش حرفه ای خود را بالا برده و با افراد توانا درزمینه کاریتان در سراسر دنیا در ارتباط باشید. از انجا که حضور در هر شبکه اجتماعی مستلزم وقت و زمان کافی است بنابراین بدون صرف وقت و انرژی در چنین شبکه هایی امکان گسترش ، نفوذ و یادگیری بیشتر برای شما کمتر فراهم خواهد شد.
منبع :سایت لینکداین


  • آخرین ویرایش:دوشنبه 22 تیر 1394
نظرات()   
   
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
آخرین پست ها

سوالات آموزش کسب و کار الکترونیکی – ۵..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سوالات آموزش کسب و کار الکترونیکی4..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

سوالات آموزش کسب و کار الکترونیکی3..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سوالات آموزش کسب و کار الکترونیک2..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سئوالات دوره آموزش مدیر کسب و کار الکترونیکی1..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

نمونه سوالات مرکز ارم دوره مدیر کسب و کار الکترونیک..........چهارشنبه 18 شهریور 1394

تعریف تجارت الكترونیك..........دوشنبه 16 شهریور 1394

تعریف كار آفرینی..........دوشنبه 16 شهریور 1394

شش استراتژی همسوسازی کسب و کار و فناوری اطلاعات..........دوشنبه 16 شهریور 1394

BluePromote Services..........جمعه 6 شهریور 1394

Critical Things Great Leaders Do Differently..........پنجشنبه 5 شهریور 1394

مساله بیكاری..........پنجشنبه 5 شهریور 1394

نقش تجارت الكترونیك بر كارآفرینی..........چهارشنبه 4 شهریور 1394

چگونه می توانیم اعتماد را درون تیم تزریق کنیم؟..........چهارشنبه 4 شهریور 1394

چند اشتباه رایج در مکالمات فروش..........چهارشنبه 4 شهریور 1394

همه پستها