تبلیغات

آموزش کسب و کار الکترونیکی|کسب و کار الکترونیک - - تبلیغات Rich media

آموزش حرفه ای کسب و کار الکترونیکی|ایمیل مارکتینگ|سئو|مدیر کسب و کار الکترونیکی

- تبلیغات Rich media

نویسنده :مسعود معاونی
تاریخ:شنبه 10 مرداد 1394-01:07 ب.ظ

Rich media که بر بخش تبلیغات آنلاین حاکم است و با استفاده از Adobe flash از انواع رنگ ها، شبیه سازی، قالب صفحات و صدا، انیمنشن و ویدیو و سایر عناصر مثل زبانهای برنامه نویسی استفاده می کند تا توجه خوانندگان را به خود جلب کند. برخی کاربران این نوع تبلیغات را ناخوانده و مضر می دانند. چرا که سبب می شود حواس آنها از محتویاتی که در صفحه به دنبالش هستند، پرت شود.

این روش تاثیرات و نتایج بسیاری بر نرخ پاسخگویی کاربران دارد. بیشتر این تبلیغات در یک حالت داوطلبانه به نمایش درمی آید لذا برای اکثر کاربران پذیرفته شده است. استفاده زیاد از rich media تا حد زیادی به بسط و توسعه اینترنت Broad band بستگی دارد. rich media در مطالعات حرفه ای نسبت به تبلیغات بنر اثربخش تراست. طبق گزارش Emarketer در سال 2002، مطالعات Doubleclick، از 400 میلیون rich media نشان داد که نرخ کلیک درون این تبلیغات بطور متوسط 2.4% بوده و شش مرتبه بالاتر از تبلیغ های آنلاین معمولی که معادل 0.4 % است.



نوع مطلب : فروش مجازی 

داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.




Admin Logo
themebox Logo